NÄMEN

Tja bloggen!
This is your hater PIIIIIIIP. I allafall .. Skoldagen gick rätt så bra förutom min dåliga redovisning .. Ok jag satte ihop en liten text på 5 minuter *JAA VA SMART JAG E* Hur tror ni det gick sen när jag skulle redovisa för min favorit lärare. Jag som tänkte imponera lite extra mycket för henne istället sa hon att det var hyfsat bra. Det skärde lite grann i hjärtat men nu är det lite bättre. THANK GOD

Nu till det viktigaste. Kineser. Yeah.. Fan vad ni är söta. ALLIHOPPA eftersom ni alla ser likadan ut. Tänk om jag skulle åka till Kina (vilket jag inte kommer kunna eftersom man behöver en bra anledning att åka dit..? Typ..) jag skulle bli förvirrad. Tänk er alla har en svart page frissa och är krit vita. Sen luktar alla ris. Sen undrar jag ser kineser bra? Alltså ser dem hela mig eller bara halva? Eller kanske suddigt? Men kineser är jävligt smarta, dem uppfinner grejer som ingen arab eller jude kan. Juste varför måste alltid alla bosiner och serber heta tex. Lana Sladovic. Deras efternamn ska märkligt nog alltid sluta på ic. Tänk om det finns någon som heter Stefanie Bitch.. Hahaha.
Nu måste jag i allafall rusa i väg. Imorgon är det helg vilket betyder att man kan sova ut och slippa vakna halv varje morgon (men jag kommer ändå försent till skolan så..)

/ N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0