Nämen God kväll gott folk!

Tjenare ;)
Jag tänkte bara skriva ett litet kort litet inlägg om en intressant liten sak vi håller på med i skolan just nu. Kan börja med att säga att var på en föreläsning om reklam i måndags och efter denna föreläsning så fick vi en uppgift som gick ut på att vi ska komma på en ny ide alltså en ny produkt som inte finns och sedan kunna marknadsföra den på bästa sätt...Jag kan säga er att vår ide är en utav den bästa. Denna produkt hade varit perfekt att ha hemma, snart så kommer ni får se hur stor denna produkt  kommer att bli både inrikes och utrikes just wait and see, what this bitches är kapabla till ;) ( Vad vi har för ide får kommer ni att få reda på med tiden:P)
       Anyways så måste jag verkligen sova just nu eftersom jag ligger i min säng och är sjukt trött och jag behöver faktiskt min skönhets sömn.. Så ByeBye people;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0