Bloggtorka

Tja!

länge sen man updatera bloggen but it's all cool ni kan andas nu we're back!
Idag satt jag på t-banan påväg hem när jag ser en arab komma in . Tunnelbanan var inte så full då alla hade gått av vid *******'* ,så det fanns fyramanna säten helt lediga, men vet ni vad araben gör? jo självklart ska han komma och sätta sig vid mig och självklart ska han lukta svett/pizza/kebab. Vad är det med de flesta araberna och tränga på folk, jag menar,  OKEJ om ni ska tränga på oss här i SVERIGE och ta hit era kusiner, sysslingar, barnbarnsbarn, mormor, farfar etc etc men ni kan väl förfan ÅTMINSTONE ge oss some privacy i tunnelbanan och sluta tränga på där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0