Älska vinter<3

Hejsan!
 Jag tänkte bara göra en snabb uppdatering. Jag sitter här vid datan och ruttnar lite halft. Idag när jag var på väg hem så var det värsta snöstormen. Alltså jag tycker det är jättemysigt när det snöar liksom det är ingen riktig vinter utan snö. Det ska helt klart vara vitt ute, älskar att åka pulka eller ha snökrig. En sak jag inte förstår mig på är varför alla invandrare hela tiden ska klaga på snön. Har ni tänkt på det? I skolan hörde jag folk klaga och på tåget på vägen hem. Jag menar åk hem till era hemländer om ni inte vill att det ska snöa? Bara för att ni kanske inte gillar snöbollskrig behöver ni inte klaga. Åk hem till era egna krig och se om ni klagar sen! Nejmen nu ska jag inte hacka för mycket. Vi hatar ju inte i den här bloggen, vi är bara ärliga. Puss på er




Vad tycker ni om vinter och snö, håller ni inte med mig?
Lämna en kommentar:)


Kommentarer
Postat av: Camilla

asså sluta snacka! som om det bara är invandrare som hatar snö och varför vara så rasistisk?.. shit asså skaffa er ett liv!

2010-01-27 @ 21:51:37
Postat av: Tony montana

det är för att vi invandrare inte vill se ut som twilight året runt som ni gör därför hatar vi snö vi gillar sol för omväxlingens skull...

2010-01-27 @ 22:01:42
Postat av: Emma

hahahha bästa bloggen! :)

2010-01-27 @ 22:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0